Alla inlägg den 31 december 2011

Av camilla - 31 december 2011 20:11

Imorse klev man upp hörde E vakna kl 05, men jag tror jag fick henne sova 40 min för hörde inte henne mera, ja råka somna om så hon vakna igen 06:45 och då var det bara kliva upp, hon fick välling kl 06:30 förre för att hon börja gnälla för att hon var hungrig, sen vid 07 gick jag in och väckte tomas så han kunde ta över för att jag var så himla trött och han var så snäll att ta över =)

sen kl 08:20 la tomas E ute i vagnen för sova och jag sova oxå fortfarande, och jag sova enda till kl 11, gu va utvilad man känner sig då, E vakna presic oxå då när jag klev upp, så hon sov oxå väldigt länge och var väl skönt för henne att sova länge, sen fick hon sin mellis, var lite sent med de gör inget.

sedan massa bus som hon gör, Hon älskar sin gåvagn iaf och hon bara skiner upp av glädje och prata hela tiden och låter som brummljud som en bil så grymt söt när detta ljud kommer fram när hon pratar =) och pratar när hon är glad oxå

Idag åt E nästan en hel brukmat och hon var så duktigt och åt efterrätt oxå efteråt, mätt och belåten tjej man såg, förut när hon fick en halvburk så gnällde hon hela tiden så vi tänkte vi ska försöka ge en helburk ist då blev hon nöjdare tjej, sen massa bus och charmtjej som gillar att gå med sin gåvagn runt lägenheten och sen när man försöker jaga henne så springer hon fortare iväg, går rikigt fort nu med den, idag ståg hon utan stöd i 15 sek minst eller längre. man får se när hon börja våga ta några steg, än så länge så när man ska försöka locka henne så sätter hon sig ner  och får se när hon vågar sig att gå mot mamma eller pappa, hon kan flytta sig till andra föremål hela tiden nu, lill tjej som bara växer så det knackar och inte liten längre, inte länge kvar till hon fyller 1 år, bara 4 månader kvar som bara kommer springa iväg


Vi blev Hemma hela dagen och tog tid med vår lilla familj och åt massa gott :)



Vi Önskar Alla Gott Nytt År Från Oss Svensson och Sundin


  


Charmtjejen med sin alla tänder som syns =)



Älskad Från Första Stund, Njuter mina dagar som mamma

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2011 >>>

Instagram: mammacamilla88

Instagram

Ella 2011-04-21

 

ÄnglaDottern Ida 2012-08-15

  

Den 15:e Agusti 2012 kl 12:44 föddes vår andra efterlägtad älskade dotter Ida stilla, fick aldrig känna hur livet var utanför denna värld

Hon vägde 3726 gram och var 53 cm lång, hon var så perfekt och fin liten flicka och väldigt lik sin stora syster Ella och strax efter fick vi veta att vi hade förlora henne i magen, Otrolig saknad, älskad och vi kommer alltid minnas dig <3

Isac 2013-11-13

 

Emilia 2015-08-20

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards