Alla inlägg den 12 december 2012

Av camilla - 12 december 2012 09:37

Dags att berätta för alla


det har varit jobbigt dem sista veckor bakåt, det är så är att jag har varit gravid med vårt trejde barn och ett posetivt gravidtest den 21 november, dagarna man har varit gravid så har jag mått jätte bra och jobba på som vanligt på praktiken sså var min  näst sista dag,  gravid i v4 ta bort 2 veckor (2+2) så torsdag den 29 november så hade jag huvudvärk så jag åkte hem från praktiken av denna huvudtvärk som inte vill släppa och mådde dåligt hela kvällen och spydde flera gånger på kvällen, sen senare så gick ja in till toaletten så var det stor pöl med blod i trosan, och hade inget ont iaf, så dagarna gick så på lördag så såg jag att jag hade fått hinnsäck/slempropp som hade gått ut och sen den andra gången och då kännde jag att det kom, och ringde barnmorskan måndagen den 3 december, hon tyckte jag skulle avvakta om jag fick ont skulle ja ringa 1177 på en gång, men jag hade inte haft ont nån stans, och ja slutade blöda den tisdag 4 december  (5 dagar) då den dagen var jag på änglaträff och träffa härligt personer så fick prata med och så berätta jag om att jag var gravid och säkert fått missfall men jag vill inte inse det så rikigt men tillslut måste jag inse att de är missfall, sen lördag för en vecka sen när hinnsäck/slempropp gick så börja jag få tillbacka gravidsytomerna och när man har insätt att de är missfall så börja allt komma tillbacka, och sen börjar dagarna närma sig tiden för barnmorskan i denna vecka i måndag den 10 december var ja där  förklara för henne vad som hade hänt sen så gjorde ett gravidtest där och kolla för säker skulle  och då fick jag en besked att det var ett missfall på 100% och kroppen tog hand om allt själv och bara nya tag och försökta som barnmorskerna säger ni är fortfarande unga säger hon, hon sa bara vänta med en menscykel så får ni se om det tar sig!


detta är min berättesle som har varit jobbigt i dem senaste dagarna


så har man blivit förkyld och E haft tredagarfeber och fått sprickar överallt i kroppen men som tur att de inte smittar så hon kan vara på dagis men vi har henne hemma ändå i måndag och tisdag för vi visste inte vad det var så tillslut fick vi ta på vår bvc och så kolla vi det och hon sa på en gång att hon hade det

så idag har jag lämma E på dagis och allt gick jätte bra <3



idag blir det lucia på dagis för E för första gången <3 vi har tänkt att vi ska filma och försöka knäppa kort


blev blandat inlägg


kramar


Älskad Från Första Stund, Njuter mina dagar som mamma

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Instagram: mammacamilla88

Instagram

Ella 2011-04-21

 

ÄnglaDottern Ida 2012-08-15

  

Den 15:e Agusti 2012 kl 12:44 föddes vår andra efterlägtad älskade dotter Ida stilla, fick aldrig känna hur livet var utanför denna värld

Hon vägde 3726 gram och var 53 cm lång, hon var så perfekt och fin liten flicka och väldigt lik sin stora syster Ella och strax efter fick vi veta att vi hade förlora henne i magen, Otrolig saknad, älskad och vi kommer alltid minnas dig <3

Isac 2013-11-13

 

Emilia 2015-08-20

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards