Direktlänk till inlägg 25 juli 2013

Bm besök

Av camilla - 25 juli 2013 21:35

24+1

Sf-mått 25
Blodvärde 100
Blodsocker 6,0
Blodtryck 131/75
Fosterljud 140

Alla värden var fint men ja hade väldigt låg blidvärde så ja får börja med järntabletter morgon och kväll så ja får upp den :) magmåttet låg ja över kruvan så för alltid legat underkurva med med tjejerna men annars är allt fint med lillebror :) han börja allt mera rör sig varje dag och vågen ståg iaf på5 kg uppgång sen inskrining :)

Ska tillbacka om ca 1 mån :) då blir de ett nytt blodvärde se om de har gått upp :)

 
 
Lisa - mamma till Knut & Agnes & gravid med 3:an

Lisa - mamma till Knut & Agnes & gravid med 3:an

26 juli 2013 11:22

Vad fuskigt att du bara gått upp 5 kg :P jag tror att jag gått upp 10 kg :P men jag får skylla mig själv, det blir mindre promenader nu när Knut har sommarlov och det blir mer gosaker ;)

http://mammatillknut.bloggplatsen.se

camilla

26 juli 2013 13:10

Hehe men ja äter mkt gosaker nmed i smyg, jo promnader försöker ja göra varje dag men ibland finns inte orken :) sommarlovet bruka hända att man äter och skippa promnad men du kommer snart igång när han börja igen :) men hur mås med magen din då? :)

 
Lisa - mamma till Knut & Agnes & gravid med 3:an

Lisa - mamma till Knut & Agnes & gravid med 3:an

26 juli 2013 20:14

Jo jag hoppas att när sommarlovet är slut, så blire mer att promenera! :) du är duktig som lyckas ta dig ut nästan varje dag! Tidigare gick jag minst 1-2 gånger varje dag, men nu äre tur om det ens blir 1 gång i veckan = lat mamma :P

Min mage mår bara bra! Om inte magen skulle växa, så skulle jag inte känna mig gravid :) fast jag har faktiskt fått ont i bäckenet idag för första gången! I början av dagen så kändes det bara när jag lyfte Agnes, men nu känner jag det oxå när jag går =/ men förhoppningsvis äre något tillfälltigt och har gått över till imorgon!

http://mammatillknut.bloggplatsen.se

camilla

27 juli 2013 07:31

Den är snart slut :) själv har jag 2 veckor kvar av semestern så snart slut för sommsr för min del oxå :) nejdå du är inte lat bara de att man är gravid så säger de stopp ibland :)

Så sant då skulle man inte kännas gravid :) ush hoppas de går över, här har jag tur än så länge men de kommer väl snart ,
börrja de bli aktivt i magen för dig?
Kram

 
Lisa - mamma till Knut & Agnes & gravid med 3:an

Lisa - mamma till Knut & Agnes & gravid med 3:an

27 juli 2013 18:58

vad trist att din semester snart är slut =/ Jag har ju blivit beviljad graviditetespenning från 2:a september och så är jag barnledig till 15:e september, så just nu ser det inte ut som att jag går tillbaka till jobbet. Iaf inte om det är till mitt vanliga jobb, det är tungt plus att jag trivs inte där. Jag håller på att fiska efter nytt jobb och får jag något annat, så går jag dit och jobbar! :)

Jo magen är väldigt aktiv, flera gånger varje dag! Och den har sina favoritställen som den sparkar på :) väldigt mysigt! Och ibland sparkar den så hårt så att man ropar ut aj fast det itne gör ont och då kollar sambon på mig :P

http://mammatillknut.bloggplatsen.se

camilla

28 juli 2013 09:32

yes de är trist men ändå skönt få komma igång :)
Okej trist att du inte trivs på jobbet men hoppas du hittar ett nytt annat :)

Härligt va mysigt och här börjar lillebror komma igång så att jag känner han varje dag å flera gånger om dagen oxå :) då känner ja mig lugn

Kram

 
sofia

sofia

30 juli 2013 10:44

Grattis till graviditeten och beklagar för din dotter Ida. Jag år också gravid går in i v.25( bf 18 nov) i dag och jag väntar min fösta.

http://sofiapalesjo.bloggplatsen.se

camilla

30 juli 2013 14:55

Tackar sofia, och grattis för din graviditet med:) hoppas du mår bra? :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av camilla - 21 maj 2016 17:33


Hej Igår var den 20:e då blev vår minsta tjej hela 9 månader kvar, tänk bara 3 månader kvar till hon blir 1 år, Hon älskar allt som hon får in i munnen, riktigt allätare, fick smaka på avokado å det älska hon iaf och ville bara ha mera å mera...

Gym

Av camilla - 18 maj 2016 15:22


Igår var man till gymmet 1 timme i lugn takt, är fortfarande mörbultad från passen i söndags, hela kroppen är öm kunde knappt buga mig ner när ja känner muskeln tar i hehe ? idag är de en lugn dag och vilodag, imorgon dag för pass igen med att trän...

Av camilla - 17 maj 2016 11:30


Hej å hopp nästa två år har ja inte skrivit här Fullt upp med här, tre barn barn hemma här nu ? Ella isac och så vår minsta som kom agusti 2015 som heter Emilia ? hon ska oxå få en lista här på bloggen men just nu blogga ja ett inlägg från telef...

Av camilla - 11 september 2014 10:54

Hej å hopp Nu har Ella börja mot sitt nya dagis och de går jätte bra och trivs som dans på rosor, säger glatt hejdå och puss och kram, glad tjej, alla barn är snäll och förstår hon är ny, hon börja få kompisar oxå, hennes dagar nu är 8:30-13:30 må...

Av camilla - 5 augusti 2014 19:01

Snart har jag haft bloggen i 5 år och alla dessa år har jag fött 3 barn och firar 5 år tillsammans med sambon Tomas, de har allt mer mindre inlägg så ja vet inte om ja ska sluta blogga eller fortsätta, tvekar varje gång, blogg haft i alla min gravidi...


Älskad Från Första Stund, Njuter mina dagar som mamma

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2013 >>>

Instagram: mammacamilla88

Instagram

Ella 2011-04-21

 

ÄnglaDottern Ida 2012-08-15

  

Den 15:e Agusti 2012 kl 12:44 föddes vår andra efterlägtad älskade dotter Ida stilla, fick aldrig känna hur livet var utanför denna värld

Hon vägde 3726 gram och var 53 cm lång, hon var så perfekt och fin liten flicka och väldigt lik sin stora syster Ella och strax efter fick vi veta att vi hade förlora henne i magen, Otrolig saknad, älskad och vi kommer alltid minnas dig <3

Isac 2013-11-13

 

Emilia 2015-08-20

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards