Alla inlägg den 31 augusti 2013

Av camilla - 31 augusti 2013 15:50

Namn : Camilla
 
Ålder : 25 
 
Graviditetsvecka : v30 29+3 
 
BF : 12 November
 
Graviditetssymptom : Mår bra som helst

 
Positivt gravtest : 4-6 mars
 
Reaktion : väldigt Glad nu ska Ella och ida bli stora systrar
 
Berättade för : berätta tidigat för ganska många redan när ja plusa, andra fick redan efter risken var över v12
 
Deras reaktion : Alla var glad för våran skulle, med som har hänt oss 
 
Hur jag mådde i början : Oroliga för missfall var väldigt stor när jag hade fått ett innan detta
 
Första UL : v18 (17+4)
 

Andra UL : inget än så länge
 
Förändrad aptit : Det kan jag inte säga, åt dåligt i början i matlust alls men mitten har de kommit igång
 
Första babyplagget/saken : idag 31 Agusti 
 
Bebisens rörelser : i fladder v15 och kraftiga i v20 och sparkar kom v28
 
Kön på bebisen : Pojke, Men har en annan känsla att det kan vara flicka
 
Babynames: William,Wincent,Anton,Wille,Edwin
 
Kroppens förändringar: Inget som jag har märkt
 
Viktuppgång :  9+
 
Träning : gå på promnad
 
Mer kisseri : Nu mot denna vecka 
 
Var bebisen planerad: Ja väldigt väl
 
Tänkte ni någonsin på abort: Aldrig
 
Hur reagerade pappan: Väldigt Glad
 
Har du någon hormonrand: Inget som har sett just nu
 
Vad är det bästa med att vara gravid: Att få se magen växa för varje vecka och börja känna rörsle och sparkar
 
Och det sämsta: inget än så länge
 
Är du rädd för en kommande förlossning: Ja det är jag faskigt väldigt mycket
 
Hur valde ni namn: Jag har alltid gillat William, och dem andra namnen har ja gillat mkt
 
Är din bebis lugn eller livlig i magen: Både
 
När tror du din bebis kommer födas:  29 oktober
 
Mat jag va torsk på: Inget
 
Mina första mamma kläder: köpt lite granna

Värsta gravidminnet: Är att vara så orolig som jag aldrig har varit förut i mina graviditer
 
Har du halsbränna? Ganska Ofta


Av camilla - 31 augusti 2013 15:41

   


Allra första plaggen jag har vågat köpt till lillebror <3

Av camilla - 31 augusti 2013 15:23

         Att se sitt barn ligga i kista var det värsta ja kan vara med om, den var så liten och där inne låg vår dotter


Idag är det oxå ett års sen vi hissa ner lilla ida i sin kista ner i minneslunden! Den dagen var det värsta dagen i mitt liv, Pappa/morfar bär kistan ner till minneslunden och och säga förväl av henne när morbror jimmy och morfar hissa ner henne i det mörka och kalla jorden, och dagen kommer alltid minnas för man vill abublut inte säga farväl redan, denna grymma värld, vill så gärna vilja känna dig min lilla dotter men vägen fram var det mörkaste man fick uppleva för denna dag när vi förlora dig, Saknar dig så otroligt jätte mkt, tänk att skulle ha varit här å få se din uppväxt med din stora syster var det största önskan , du var så perfekt och fin flicka, skulle varit så lik din syster


Vila i frid Min Fina Ida Svensson 12-08-15  



Älskad Från Första Stund, Njuter mina dagar som mamma

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Instagram: mammacamilla88

Instagram

Ella 2011-04-21

 

ÄnglaDottern Ida 2012-08-15

  

Den 15:e Agusti 2012 kl 12:44 föddes vår andra efterlägtad älskade dotter Ida stilla, fick aldrig känna hur livet var utanför denna värld

Hon vägde 3726 gram och var 53 cm lång, hon var så perfekt och fin liten flicka och väldigt lik sin stora syster Ella och strax efter fick vi veta att vi hade förlora henne i magen, Otrolig saknad, älskad och vi kommer alltid minnas dig <3

Isac 2013-11-13

 

Emilia 2015-08-20

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards