Alla inlägg den 6 oktober 2012

Av camilla - 6 oktober 2012 11:39

Fredagmorgon vakna E 05 då kan man säga att mamma var trött att kliva upp men hon låg och drogs sig till kl 06 så då klev vi upp,  då fick hon välling och sen ta det lugnt :) sen omkring 9:30 for vi till svärmor/farmor vara barnvakt nån timme när jag är på Af-möte, så vi var där en liten stund sen gick ja kl 10:30 sen kom min handläggare prick 11 då börja skriva massor om allt och så möte var över i 30 min så de gick fort, ska tillbacka den 30 oktober för ett nytt möte så dags leta omkring efter praktikplatser som jag vill jobba med å sånt :) sen gick jag till lindex där dem hade gjort om hela stället men tur man hittar iaf, då gick man till tjej avdelningen och gu ville köpa hela affären för var så himla mkt fina kläder :) men sen gick ja hemåt till svärmor och när ja kom så sov E sen 30 min tillbacka, då satt svärmor och jag prata massor och planera lite om att åka iväg till Ullerad i november men vi får se om det blir av men vi ska väl prata mer om det på lördag hoppnningvis så tomas får vara med om det oxå hihi :)  E vakna när hon hade bara sovit 1 timme och hon var fortfarande trött när hon hade varit vaken sen kl 5 så kan ja förstå att hon är trött fortfarande bara sovit 1 timme så jag gick la henne i farmors säng ist och då somna hon om igen, då sov hon 1 timme till och då var det en piss och glad tjej som vakna igen :) Ingen feber hade E på hela dagen som hon hade igår på torsdag,  varit pigg och glad hela dagen och somna på kvällen efter 19, och ja satt i telfon och prata med mamma/mormor i hela 2 timmar när tomas gick ner la E,  hehe alltid trevlig prata med min mamma och vi pratar om allt :)

Nä nu får du yster Eva-Maria ringa mig ngt framöver om du läser detta :)


Lördag natt vakna E upp kl 03 omkring då börja E klättra upp mot mig då känner ja i min arm vid hennes mage så var hon jätte het i hela magen då väckte ja tomas å sa åt han å känne med och då sa han att hon har jätte feber, då gick han upp hämta tempern och alvedon så tog han tempern först å då hade hon 38 grader då gav vi alvedon så tillslut somna hon, men vi fick inte ta av henne sin tröja för den ville hon ha på en,  sen på morgon vakna hon 07:15 då var febern borta och sovmorgon för henne med :) skötn för henne, och ja fick sova lite mera ja oxå, då kom tomas och E ner och väckte mig innan kl 09 då gick vi upp, då tog ja frukost och E åt med mig oxå, Det meste som hon får ner nu är yoghurt och kallt vatten som är kallt för munnen.  jobbigt för henne med tänder som är på g, sen  efteråt börja vi gå mot byn som är storloppis med barnkläder,barnvagnar, leksaker, barnskor och allt möjligt och ja leta mest efter byxor i st 86 och pyjamas, ja hitta lite grann denna gång med, blev 7 st plag för 85 kr :)  blev fynd denna gång med

Nu sover E och tomas nere och nu vakna dem igen effter 1 timme och nu ser man E feber igen på 37,9 grader var därför hon vakna och får se om hon vill sova igen snart men hon pigg och glad ändå och dricker vatten väldigt bra iaf nu =(

hoppas hon slipper feber snart så hon kan gå på dagis på måndag men hon har feber igen så får hon vara hemma med mamma på måndag, slår vad att alla 4 tänderna är på g att spricka upp för henne


Älskad Från Första Stund, Njuter mina dagar som mamma

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23 24
25
26
27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Instagram: mammacamilla88

Instagram

Ella 2011-04-21

 

ÄnglaDottern Ida 2012-08-15

  

Den 15:e Agusti 2012 kl 12:44 föddes vår andra efterlägtad älskade dotter Ida stilla, fick aldrig känna hur livet var utanför denna värld

Hon vägde 3726 gram och var 53 cm lång, hon var så perfekt och fin liten flicka och väldigt lik sin stora syster Ella och strax efter fick vi veta att vi hade förlora henne i magen, Otrolig saknad, älskad och vi kommer alltid minnas dig <3

Isac 2013-11-13

 

Emilia 2015-08-20

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards