Alla inlägg den 18 oktober 2012

Av camilla - 18 oktober 2012 12:46

Sa förra inlägget att E vakna väldigt tidigt men tillslut somna om till kl 08 :) ja var trött hela dagen och känndes iaf var trött redan kl 20,

Men dagen började att jag träffa min jobbcoach och skulle försöka skriva mitt Cv själv och, var klar på 30 min och sen vart det samma dag att träffa en studievägledare, men det gick inte så bra för kan juh inte komma in på komvux eller mittuniversitetet men vi titta omkring men hittade inte så mkt men hon skulle undersöka ommkring och jag oxå, så blev stressigt att hämta E på dagis för var klar kl 13:40 så var bara att köra, men ja hann och parkera bilen hemma och klockan var 13:55 och gick på en gång och hämta henne, så fort E kommer hem så vet hon att hon får sin napp och snuttis, hon blir så himla glad när hon får dem :) Och E har fått fått några utslag på halsen som jag har sett, men jag tror det är säkert värmeutslag och det är väl konsigt kanske man klär på henne för mkt nu redan, men jag är så rädd att hon blir så sjuk att jag klär henne lite tidigare, men det inte alltså overall hon får nu, det är fleccregnstället som hon har mer på sig mer..

och sen var kvällen bara lugn, sen till kvällen höll jag på med CV hela kvällen skicka till honom på mail och blev faskigt väldigt bra och hoppas han tycker det med, men vi kommer arbeta mer med det när jag kommer till han nästa gång igen


torsdagmorgon sov E mkt bättre och vakna inte som igår, så hon vakna kl 06:15 och vill kliva upp och det fick hon, så satt vi igång barnkanalen och kolla på det till kl 07, då får hon sin välling och sen har hon lekt hela morgon och strutat i napp och snuttis, bruka gå väldigt bra hemma med utan det som dagis hihi :) E har börjat blivit mkt gnällig när man ska klä på henne utekläder och ska förklara att vi ska gå ut men ändå så blir hon gnällig och smågrina liksom,  jätte jobbigt gnäll så man blir så less på henne,  men fort hon kommer ut så blir hon jätte glad och slutar gnäll, man kan inte heller förklara för henne att vi inte ska gå gunga i lekparken men E vi ska till affären säger ja så börja hon gnälla igen, hon börja få sin trots nu och vill inte göra som mamma vill, det ska vara som hon vill hehe :) härlig ålder

då gick vi till affären och handla lite sen gick vi hemåt igen, och när vi kom hem så tog vi det lugnt, och invänta till kl skulle kl 11:15, så hon fick sin lunch och blev makaroner och köttfärs, hon gillar det som tusan, sen blir det sin sovtur om hon vill och jo hon somna kl 12 och har sovit nu 1 timme och får se hur länge hon sover och när hon vaknat så ska hon få lite mellis och efter det ska vi ta oss ut igen och gunga som hon gillar :)


kramar


 


Älskad Från Första Stund, Njuter mina dagar som mamma

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23 24
25
26
27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Instagram: mammacamilla88

Instagram

Ella 2011-04-21

 

ÄnglaDottern Ida 2012-08-15

  

Den 15:e Agusti 2012 kl 12:44 föddes vår andra efterlägtad älskade dotter Ida stilla, fick aldrig känna hur livet var utanför denna värld

Hon vägde 3726 gram och var 53 cm lång, hon var så perfekt och fin liten flicka och väldigt lik sin stora syster Ella och strax efter fick vi veta att vi hade förlora henne i magen, Otrolig saknad, älskad och vi kommer alltid minnas dig <3

Isac 2013-11-13

 

Emilia 2015-08-20

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards