Alla inlägg den 8 november 2012

Av camilla - 8 november 2012 20:06

Har inte sakt att ni börja vara ute på praktik i heltid från mån-fre mellan 9-17 från den 12:e till 30 november, får ja se om jag får förlängning så börja redan kanske på måndag, måste skicka in massor till min handläggare på AF i onsdag och då måste ja få godkänt att få jobba där så då är det dags att ändra E chema på dagis, jag kommer vara på ett blomster äffärer att få lära mig, så hoppnningvis så får jag jobba redan på måndag om papperna är godkänd annars börjar ja på tis-ons, så den 19:e måste jag ha E på dagis i heltid, denna vecka jag börja så är tomas hemma så hon kan vara på dagis som vanligt, så E har rätt och vara på dagis heltid när jag praktikera, men jag har så närvös om inte E får vara där i heltid bara i 2 veckor, måste ringa dagis och ändra tiderna på schema, det står på hemsidan på kommun att man måste vara 1 månad förre innan man får ändra, hoppningvis så har jag tur att hon får vara där heltid annars blir det svårt för oss

Ska blir roligt att få komma ut och då göra ngt annat än att sitta hemma :D så himla glad att jag har hittat ett ställe få vara iaf i 3 veckor så hoppnigvis förlängning


kramar

Av camilla - 8 november 2012 13:53

oj redan torsdag och snart helg igen, gu va tider springer iväg


på några dagar har E tagit sovmorgon ända till kl 07-08 varje morgon :) himla skkönt att sova ut lite men ja vaknar ändå kl 06:30 varje dag och så kan jag inte somna om igen, så typiskt så ovanligt att sova så länge på morgon, men ändå är jag inte så trött på dagarna, imorse vakna E 08:15 och då klev jag upp och gjorde välling åt henne, så på morgon har det bara varit lugn, sen omkring 10 fick E mellis, så efter det så gick tomas ut och gunga med henne, så gjorde jag ordning lunchen till E, sen gick ja oxåå ut till dem :) hon älskar verkligen gunga och sen så gick vi in när det dags att ge henne lunch, blev korvstrognoff och ris till henne och runt 12 så gick vi ner se om E ville sova, men hon vägra just idag så då tog vi en promand in till byn och handla lite och hon somna i vagnen och sover ute i vagnen just nu och sover en sen 1 timme tillbacka :) så vi får se hur länge hon sover, men helst vill man inte att hon sover bort hela eftermiddag, så hoppnignvis så kanske hon vaknar snart ^^


kramar


Älskad Från Första Stund, Njuter mina dagar som mamma

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Instagram: mammacamilla88

Instagram

Ella 2011-04-21

 

ÄnglaDottern Ida 2012-08-15

  

Den 15:e Agusti 2012 kl 12:44 föddes vår andra efterlägtad älskade dotter Ida stilla, fick aldrig känna hur livet var utanför denna värld

Hon vägde 3726 gram och var 53 cm lång, hon var så perfekt och fin liten flicka och väldigt lik sin stora syster Ella och strax efter fick vi veta att vi hade förlora henne i magen, Otrolig saknad, älskad och vi kommer alltid minnas dig <3

Isac 2013-11-13

 

Emilia 2015-08-20

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards