Alla inlägg den 13 november 2012

Av camilla - 13 november 2012 20:01

inatt vakna E flera gånger och sprang upp vid trappan efter 22, så tillslut så la vi oss oxå så tomas la ner henne i sängen sin, så hon somna ungefär på ca 15 min, och sen vakna hon inget förrs hon vakna förre 06, då klev hon och gick till våran säng och då sa ja till henne komma gosa med oss så länge ja vakna till, så sa hon till mig att ha en kudde(tude) sa hon, så fick hon låna min så kom hon till sängen vår, så vi låg och drog oss till 06:15, då klev vi upp och då gjorde jag ordning välling till henne medans hon kollar på barnkanalen, sen blev morgon lugn och massa bus med henne, sen börja klockan närma sig 08 då gick vi ner och väckte pappa tomas, så då vakna han till och klev upp ganska fort, då närma klockan 08:20 då gick ja ut till bilen och krapa bort från rutorna, då var de dags att åka in till stan och så var chefen på jobbet redan så slapp knacka på, och hela har varit i fullfart i hela butiken och ordna och fixa hela tiden, massa varer kom och blev massa lyft och bära så själv måste ja ta det lugnt när jag är nästan nyförlöst men det går bra ändå flyfta, men blir slut i armarna iaf kan man säga, så länge ag lyfter med benen och tänker på min rygg, och ja kan säga att jag har ont i fötterna med dåliga skor, men ändå tycker ja att det är onödigt köpa nya skor för att när jag bara ska vara där i 3 veckor men ska väl ändp köpa vinterskor hehe, det har varit lugnt med kunder idag så blev massor att hålla på i budiken ist, idag tog ja samma tid som igår med lunchen vid 13:30 och då gick ja till svärmor och fika, snacka med henne i ca 30 min, sen var det dags att gå igen efter man har pratat, då var man tillbacka 14:30 sen massa göra igen och fixa julstäminng i butiken hela dagen och städa,torka :) sen blev klockan efter 17 då dags att röra sig hemåt, då var man hemma kl 18, då kom en glad E mot mig och gav en kram :)  och hon somna ikväll förre 20 :)


nä tycker jag det blir utskjattat med pratiken, så jag vill gärna ja tips vad jag ska skriva om?

vi planerar att bli gravida iaf så ni vet om ni vill veta om mer om det? eller nått annat?  är öppen med allt ^^


kramar


Älskad Från Första Stund, Njuter mina dagar som mamma

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Instagram: mammacamilla88

Instagram

Ella 2011-04-21

 

ÄnglaDottern Ida 2012-08-15

  

Den 15:e Agusti 2012 kl 12:44 föddes vår andra efterlägtad älskade dotter Ida stilla, fick aldrig känna hur livet var utanför denna värld

Hon vägde 3726 gram och var 53 cm lång, hon var så perfekt och fin liten flicka och väldigt lik sin stora syster Ella och strax efter fick vi veta att vi hade förlora henne i magen, Otrolig saknad, älskad och vi kommer alltid minnas dig <3

Isac 2013-11-13

 

Emilia 2015-08-20

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards