Alla inlägg den 12 mars 2012

Av camilla - 12 mars 2012 21:38

12 mars 19+5 fick jag känna 2 st starka sparkar på magen, rikigt kraftiga oxå så det gjorde ont =)

Blir en vilding i magen och börja känna mig tung om magen och känner lite av foglossningar men inte jag klagar av än så länge =) Njuter av graviditeten

Av camilla - 12 mars 2012 21:20

E har varit väldigt grinig hela dagen, så titta jag i hennes mun idag och då såg jag att det är en tand på g för henne, den 9:e och det är kindtand upp som har jäkl*s för henne, så då kan man förstå varför hon mår så dåligt och inte vill äta men denna gång är det värre än dem andra har kommit så varför är denna så jobbigt tror att spricka upp? , så idag har hon spytt 3 gånger och hoppas verkligen det inte är magsjuka igen bara efter 3 veckor sen hon hade det, så kan oxå vara tanden som gör att hon spyr! Då är det dags börja ge henne majsvälling igen så för magen hennes är inte bra heller när hon inte äter, och värskeersättning ger vi henne nu oxå så hon får hålla maten det hon får i sig, ush äckliga blöjer man får byta nu när hon dålig i magen oxå, det får man vara med, hon otroligt famning och vill helst vara hos en hela tiden, man får inte springa iväg för fort då blir hon jätte ledsen.  Hon har verkligen ont i munnen nu när tanden börja spricka upp så har gett henne alvedon och då har hon verklig gillat att få för värken har försvunnit för henne då kommer den glad och pratiga tjejen tillbacka :) Hoppas denna tand kan komma ut fort

hon somna för kvällen kl 19 och kommer säkert vakna några gånger inatt och hoppas hon inte spyr, hon har vaknat 1 gång redan och då bara säga gonatt och då slumran hon till och somna om min gotjej


go kväll

Av camilla - 12 mars 2012 21:20

E har varit väldigt grinig hela dagen, så titta jag i hennes mun idag och då såg jag att det är en tand på g för henne, den 9:e och det är kindtand upp som har jäkl*s för henne, så då kan man förstå varför hon mår så dåligt och inte vill äta men denna gång är det värre än dem andra har kommit så varför är denna så jobbigt tror att spricka upp? , så idag har hon spytt 3 gånger och hoppas verkligen det inte är magsjuka igen bara efter 3 veckor sen hon hade det, så kan oxå vara tanden som gör att hon spyr! Då är det dags börja ge henne majsvälling igen så för magen hennes är inte bra heller när hon inte äter, och värskeersättning ger vi henne nu oxå så hon får hålla maten det hon får i sig, ush äckliga blöjer man får byta nu när hon dålig i magen oxå, det får man vara med, hon otroligt famning och vill helst vara hos en hela tiden, man får inte springa iväg för fort då blir hon jätte ledsen.  Hon har verkligen ont i munnen nu när tanden börja spricka upp så har gett henne alvedon och då har hon verklig gillat att få för värken har försvunnit för henne då kommer den glad och pratiga tjejen tillbacka :) Hoppas denna tand kan komma ut fort

hon somna för kvällen kl 19 och kommer säkert vakna några gånger inatt och hoppas hon inte spyr, hon har vaknat 1 gång redan och då bara säga gonatt och då slumran hon till och somna om min gotjej


go kväll

Av camilla - 12 mars 2012 08:07

inatt vakna E ommkring 00 och så jag såg inte att hon hade spytt så jag la ner henne igen och så spydde hon när ja la ner henne så jag tog upp henne och byte om till en ny pyjamas och slängde täcket som blev oxå ner spydd och gjorde henne ren oxå innan jag la ner henne igen i sin säng och hon somna om på en gång, sen omkring kl 01 gick jag kolla henne igen om hon hade gjort det igen men det hade hon inte gjort, jag hade det svårt att sova inatt för konsitgt sammdragningar i magen nedre delen av magen så hoppas det inte är ngt med bebisen och oxå var jag  hungrig så ja gick upp och tog ngt äta sen gick ja la mig igen omkring 02:30, och E vakna för morgon förre 06 och då var de bara kliva upp, jag var ändå pigg när ja inte fick sova så bra inatt. strax efter hon vakna fick hon välling för hon åt så dåligt innan hon gick la sig igår, hon vill inte ens ha välling så jag fick ge yoghurt ist annars hade hon inte varit mätt innan vi la ner henne sova för natten, hon har varit dåligt att äta hela dagen igår, så klart spyr hon upp allt inatt så hoppas det inte är ngt med henne, Man mår så dåligt när hon inte vill äta ngt, Man undra om det är ngn Tand på g igen tror, har inte titta i hennes mmun ngt på flera veckor, dem 2 som kom upp för några veckor sen har kommit upp jätte bra nu iaf här är bild på hennes tänder som var på g upp fint

 


Hon mådde jätte bra igår hela dagen och humör var ganska bra på topp, men hoppas hon mår bättre imorgon när vi ska åka till mammagruppen men det kanske jag måste säga till att jag inte kan komma för trodde E mådde bra idag men så nu har hon spytt inatt så man vill inte riskera att dem andra barnet blir sjuka, Så tråkigt att man inte kan komma för man inte har träffas på 2 veckor så man får ta säga till att man inte kan komma denna gång heller =(

hoppas hon inte råka ut för magsjuka igen, hon har varit frisk i ca 3 veckor sen hon hade det ush hoppas inte hon har åkt på magsjuka igen


Nu sover E ute i vagnen sen några minuter sen och kommer väl att vakna ommkring 10, och hon vill inte ha ngt att äta innan ja la ner henne så jag får ge henne ist när hon vaknar =( jobbigt när hon inte vill äta, hon dricker iaf vatten som hon bara vill ha!


Håller tummarna att tjeje är pigg och frisk idag


Ganska uppdatera senare idag

Ha de bra

kramar


Älskad Från Första Stund, Njuter mina dagar som mamma

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19 20 21
22
23 24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Instagram: mammacamilla88

Instagram

Ella 2011-04-21

 

ÄnglaDottern Ida 2012-08-15

  

Den 15:e Agusti 2012 kl 12:44 föddes vår andra efterlägtad älskade dotter Ida stilla, fick aldrig känna hur livet var utanför denna värld

Hon vägde 3726 gram och var 53 cm lång, hon var så perfekt och fin liten flicka och väldigt lik sin stora syster Ella och strax efter fick vi veta att vi hade förlora henne i magen, Otrolig saknad, älskad och vi kommer alltid minnas dig <3

Isac 2013-11-13

 

Emilia 2015-08-20

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards