Alla inlägg den 16 mars 2012

Av camilla - 16 mars 2012 20:46

Denna natt var jätte jobbigt, E vakna omkring 01 och vaknar av gallskrik och då lägger man henne i vår säng så länge, då gav ja välling och sen gick man la ner henne i sin säng men det gick inte alls och vill inte ens sova i sin säng och la ner henne i vår säng igen, sen kolla ja blöjan som ja byte och sen gick de inte ens ha henne i vår säng heller och låg där bara och röra sig och då gav ja upp och gick upp kolla lite i tv runt 03 och men hon bara skrek och skrek som man inte fattar varför hon gjorde, men tillslut kläde ja av pyjmasen och då blev hon lugn, då gick man in och la sig i vår säng och då somna hon ängligen runt 03:30, och då fick man sova lite innan man skulle upp innan min klocka ringde kl 06 och då vakna både jag och E samtidigt när klockan ringde, Jag skulle till tandläkarn i sundsvall idag för lagning, gu va kul med det, tomas fick ha E hela dagen medans jag var borta men dem skulle komma efteråt med tåget som gick 10:17 och E älskar verkligen åka tåg, jag tog tåget in till hudik kl 07:29 och då fick ja vänta till bussen som gick kl 08:15 mot sundsvall, då satt man i bussen och tråkiga i ca2 timmars tur, ja somna till när ja var strax i sundsvall så typiskt, menmen de gjorde inget, var inne i sundsvall 09:40 och fick vänta lite innan stan öppna kl 10, då gick ja lite vända innan jag tog bussen in till tandläkarn, jag tog bussen mot tandläkarn kl 10:20 och då var man där innan dem ropa in än tog ca 5 min innan dem ropa in mig, sen var det dags att laga tanden som behövdes, fick bedöva så skönt när dem gör det så slipper man smärtan, blev klar efter 30 min, sen ska jag tillbacka laga en till tand den 25 maj, ush va det kostar att laga en tand jäkel, tjejen i magen rörde sig jätte mkt medans jag bara låg där och kolla, då fick ja känna henne lite mera att hon lever om i magen! hon tyckte inta alls om att lika trågt i magen när ja låg raklång med huvuvdet neråt!   Allt gick bra och då var man bedövad i överläppen ända till kl 15 idag, ojoj vilken tid det tog ^^  då ringde ja tomas och vi träffas inne i stan och E blev glad att se mamma när hon såg mig, sen gick vi en sväng inne i stan och glodde, sen gick vi till max att ge E sin lunch och tomas åt ett mål medans ja kolla på, ville inte äta ngt  och var så rädd om jag skulle bita sönder min läpp som hänger hehe, men ja klara mig jätte bra utan mat än så länge då, sen efter lunch då var E trött och somna på en gång och gick till hamnen sitta i solvärmen medans innan vi skulle åka med tåget hemåt, ush va folk det som åker med på fredagar mot gävle tåget, sånt är det när alla ska hemåt till sina familjer :) E vakna på en gång vi kom in på tåget så då var det bara leta vidare en ledig plats och då hitta man ett med bord som är så bra att ha medans E är vaken, resan gick ganska bra,E var lite gnällig och inte vill sitta still i 1 timme men det var ok ändå, sen var vi hemma ommkring 16 och var så skönt att få komma hem och lugna ner sig och sen var kvällen bara lugn, då var det dags för pyjamas och byta blöja på tjejen, hon var trött redan 18:30 då gav vi välling och la ner henne i sin säng men det ville hon inte alls sova nu så då gav man upp och tog upp henne så fick hon vara upp till kl 20, då testa jag lägga henne igen och de gick inte alls bra heller =/ bara skriker av skräck för ngt igen i sängen, ojoj nu har hon fått itllbacka detta sätt igen att man måste hitta va som är fel denna gång i sovrummet, men denna gång är det mkt annulunda skrik, man kan säga ett gallskrik av räddskräck, har ingen anning vad det kan vara, Hon kan vara mörkrädd men det finns en nattlampa och lampa i fönstret och sen kan de vara seprationångest igen eller nått, hon blir lugn så länge hon får sova i vår säng och där somna hon iaf, men det får vara så här i några dagar till sen kommer man tillbacka till 5-minuet metoden igen och hoppas de blir bättre :)

Vi hoppas de går över snart!  vad tror ni vad det kan vara????







Älskad Från Första Stund, Njuter mina dagar som mamma

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19 20 21
22
23 24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Instagram: mammacamilla88

Instagram

Ella 2011-04-21

 

ÄnglaDottern Ida 2012-08-15

  

Den 15:e Agusti 2012 kl 12:44 föddes vår andra efterlägtad älskade dotter Ida stilla, fick aldrig känna hur livet var utanför denna värld

Hon vägde 3726 gram och var 53 cm lång, hon var så perfekt och fin liten flicka och väldigt lik sin stora syster Ella och strax efter fick vi veta att vi hade förlora henne i magen, Otrolig saknad, älskad och vi kommer alltid minnas dig <3

Isac 2013-11-13

 

Emilia 2015-08-20

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards