Alla inlägg den 14 september 2012

Av camilla - 14 september 2012 21:06

Nu är inskolning avklarad så hon börja helt på måndag från 9-14


Idag hade det gått jätte bra med, hon var väldigt trött innan lunchen hade servrat men hon åt lunchen bra sa hon, sen la förskolelära henne och sov enda tills jag kom och hämta henne, så ja fick tyvärr väcka henne och de gick ändå bra när ja hämta henne inne i sovrummet och då fick hon vakna till lite sen gick vi hemåt :) och sen när tomas om hem fårn jobbet så for vi till dollar och köpte gravljus och sen for vi till minneslunden och tände ljus och farmor,farfar hade varit där oxå tänt ljus och lagt 10 rosor :D var så fint att dem hade köpt rosor till henne, sen for vi till farmor och vi fick middag där och E åt väldigt bra oxå av maten och sen blev kl mkt så vi for hem, E somna för kvällen kl 20  dagen och kvällen har varit bra även att de varit jobbigt saknar vår ida så himla mkt så jag går sönder i kroppen, efter ja gick ifrån minneslunden så blev ja så tung i kroppen av smärta sorg :'(


kramar

Av camilla - 14 september 2012 09:48

Idag har lillasyster namnsdag och då ska vi åka in till hudik och tända ljus och ge henne en blomma på minneslunden där Ida ligger


Du finns alltid i mitt hjärta och sorgen finns där hela tiden, tänker på dig varje dag och slänger massor med tårar alltid för dig


År Månader Dagar timme Minter Sekunder ska jag alltid tänka på dig min fina dotter Ida som aldrig fick lära känna denna jord och lära känna din stora syster, jätte stort sorg att förlora barn, ska aldrig hända barn, vilken orättvis värld

man lever i nu, Jag tänker att du har det bra där du är och Din gammalfarmor tar iemot dig i himmlen så du är inte ensam <3


Du finns i våra minnen hela tiden hos familj,släkt och vänner <3

Av camilla - 14 september 2012 09:31

LÄmna E på dagis kl 09 och hon blev lite lessen men de gick över fort så gick ja hemåt och satt hemma ett liten tag till ungefär till kl 9:45 så åkte ja in till stan och leta parkering, så gick ja till arbetsförmedlingen tog en lapp och fick ja träffa en person där och så fick ja skriva in mig och de gick bara bra, ska på ett ungdom ute på arbetsmarknad å sånt på torsdag nästa vecka, blev klar runt 10:30 och då gick ja runt i affärer och leta lite grejer som behövs köpas snart för vinter till E, och hita massor men höll ifrån att köpa hehe, och sen gick ja till sjukhuset och där ja vänta till mitt möte skulle börja kl 12, så träffa ja min läkare där och jag kunde inte hålla min tårar ifrån när jag såg henne efter alla minnen på förlossningen med ida ush denna dag värsta dagen i mitt liv när allt rasa när vi inte fick behålla vår lilla idag och ibland har jag svårt att gå in till sjukhuset oxå med alla minnen därifrån, så att jag känner att jag inte redo att gå uut jobba så jag har sjukskrivit mig i 1 månad och får se framåt sen hur ja mår, då var kl 12 och mötet på g, runt 13:20 blev vi klar så då bara gå till bilen och åka hemåt och hämta min stora tjej på dagis, och allt hade gått bra, hon sov i 1,5 timme oxå som jag chock att de gick att somna henne där =) stolt mamma, och hon hade blvit lessen när dem la bort snuttis och napp, men de gick över fort, vi tycker att E kan vara ute napp och snuttis på dagis och får ha dem bara när hon ska sova, sen lägger förskolelärar undan dem sen så E inte ser, och hade ätit ganska bra oxå på lunchen, går framåt iaf för henne att äta bra med mat :D sen dags att ge mellis åt henne när hon kom hem för hade inte ätit sen kl 11:30 så då fick hon en frukt som hon åt upp som bumps hehe, hon älskar frukt av alla sorter utom banan annars går allt i, sen blev kl 16 då dags att göra middag och sen blev kvällen bara lugn och E somna för kvällen kl 20


sjukhusprästen ringde igår och berätta att det kommer bli namnskyltar vid glaljet som är runt minneslunden så kommer vi att ha och de kostar och mycket pengar men vi kommer skaffa oss en sån ända för vår dotters skull och kommer ha hennes namn och dödsdatum


9 oktober är det träff med andra mammor och pappor som har förlorat barn


kramar


Älskad Från Första Stund, Njuter mina dagar som mamma

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Instagram: mammacamilla88

Instagram

Ella 2011-04-21

 

ÄnglaDottern Ida 2012-08-15

  

Den 15:e Agusti 2012 kl 12:44 föddes vår andra efterlägtad älskade dotter Ida stilla, fick aldrig känna hur livet var utanför denna värld

Hon vägde 3726 gram och var 53 cm lång, hon var så perfekt och fin liten flicka och väldigt lik sin stora syster Ella och strax efter fick vi veta att vi hade förlora henne i magen, Otrolig saknad, älskad och vi kommer alltid minnas dig <3

Isac 2013-11-13

 

Emilia 2015-08-20

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards