Alla inlägg den 23 september 2012

Av camilla - 23 september 2012 11:52

Igår kom jag hem från att vara borta hemifrån 5 dagar :) har varit skönt att vara hemifrån


Men dagarna har varit jobbigt för att E har varit väldigt jobbig för att hon börja få flera tänder på g, så de har varit massa gnäll och mammig av sig hela tiden, ush trodde detta skulle varit skönt att få komma hemifrån men så har E haft en jobbig dagar när jag har varit där så klart men ja har bearbeta att hållla mig att inte bryta ihop när hon varit jobbig man kan säga att hon har varit mammig och ingen alls har kunnat tagit henne ifrån mig ngt så jag kunde få en paus men så är det när hon har denna perioden med tänderna som är på g extra gnällig och mammig av sig så klart skulle det bli när jag skulle åka bort hehe menmen man kan inte styra av att hon har de ont nån stans, men ändå har de varit skönt varit ifrån hudik, E har ätit väldigt bra när vi var borta, hon har fått träffa mormor,moster och sina två morbröder och allt har gått ganska bra det med, hon har varit lite skyg mot dem med men de går över ganska fort men hon går helst ändå till mamma, så har hon säkert saknat pappa i dagarna, så i fredags kom pappa tomas hem till syrran och lämna vår gamla vagn till henne som hon får ha så länge :) och E sken upp när hon såg pappa och blev full gång hos moster eva och hon bara sprang och sen var hon inte blyg längre på nån som hon träffa, ojoj att pappa måste vara med för att hon inte ska vara blyg längre, nä nu ska ja försöka åka ner mer oftare och så klart vill ja att dem ska komma till mig för det är inte bliigt med bensin längre, ska försöka åka ner iaf 2-3 gånger per månad igen så kan ja säkert åka ner själv med E oxå på veckorna när efter hon har varit dagis dem 3 dagarna, då kan man åka säkert upp över på torsdag eller fredagar :) Man får se vad som händer framöver =)


kramar


Älskad Från Första Stund, Njuter mina dagar som mamma

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Instagram: mammacamilla88

Instagram

Ella 2011-04-21

 

ÄnglaDottern Ida 2012-08-15

  

Den 15:e Agusti 2012 kl 12:44 föddes vår andra efterlägtad älskade dotter Ida stilla, fick aldrig känna hur livet var utanför denna värld

Hon vägde 3726 gram och var 53 cm lång, hon var så perfekt och fin liten flicka och väldigt lik sin stora syster Ella och strax efter fick vi veta att vi hade förlora henne i magen, Otrolig saknad, älskad och vi kommer alltid minnas dig <3

Isac 2013-11-13

 

Emilia 2015-08-20

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards