Alla inlägg under september 2012

Av camilla - 9 september 2012 08:06

     

Av camilla - 8 september 2012 08:04

Idag ska man åka in till byn och hämta våra prylar som ja beställde för en månad sen och sen blir det in till hudik och gå på marknad en sväng det öppnar kl 11 och E ska få åka karusell för första gången och det blir kul för henne säkert :) Hr glömt skrivit att vi har köpt en bil, blev en svart V70 -98 med automat :) den var väldigt skitig när vi köpte den så igår tvätta vi den och vi kännde inte igen den när vi var handla igår på icamaxi när vi var där så gick jag ut och så skulle hämta en sak så såg ja inte bilen nästan hehe den var så fin när den var nytvättad och såg så nyköpt ut:) och har E haft förkylning i en vecka och hoppas det är över snart för henne innan inskolningen på dagis och vill inte att hon är sjuk när hon är där! får se på måndag om ja skola in henne men blir säkert endå :)

Nu blev de bland skriv för mig hehe

Kramar

Av camilla - 5 september 2012 21:54

         


Älskar dig så himla mkt, du är den underbarste tjej man kan ha du flyfter vår vardag så underbart med massa glädje och skratt <3

Av camilla - 5 september 2012 13:02

Idag ör ida 3 veckor gammal och nästa vecka skulle hon har blivit 1 månad man kan säga att tiden springer iväg, tänk att de snart gått 1 månad snart när vi förlora vår lilla tjej, vet inte rikigt om jag är redo att skriva ngn förlossningberättelse vad som hände men denna förlossnig gick iaf fortare än med Ella, det gick hela 17 timmar denna gång, ush så sugen att bli gravid igen efter vi hade förlora henne och inte rikigt sugen att bli gravid än men vill sörja klart för min lilla tjej, vill oxå gå ner lite mera i vikt innan och börja träna lite oxå och gå ut jobba lite, Vi längtar tills vi blir gravida igen men får vänta iaf ca 4-6 månader för vill att kroppen ska få vila lite iaf efter 10 månader gravid med Ida, jag har läkt väldigt bra i kroppen så jag kommer starta lite lätt att börja träna.. denna gång vet man aldrig hur fort man bli gravida, med ida blev det med första försöket som vi säger händer så händer det =) men vi väntar iaf lite innan man vill läkt allt som har hänt


jag har medbetta det väldigt bra och jag har fått allt stöd från familjen och vänner omkring mig som stöttar en oxå, som man säger så finns hon alltid i våra hjärtan även om jag är alltid glad och medbetar det väldigt bra, ja kan se andra små krabbater vid mig utan att grina..


kramar

Av camilla - 4 september 2012 20:55

Imorse klev man upp kl 07 och så skönt att sova lite längre på morgon för tiden =) och sen tog vi det lugnt hela morgon, runt 9:30 gick vi till dagis och hälsa på, och barnen skulle ut och leka ute på lekparken deras, så de var första gångne ja såg baksidan för den ser ja inte när jag går förbi när man tittar mot dagiset, så fick träffa E's förskoletjej som kommer ta hand om henne på inskolningen, tänk min stora tjej börja dagis på måndag :) och dags för mig att skriva in på arbetsförmedlingen för min föräldraledighet är slut den 13 september och ja känner mig för att då kommer ut och jobba lite nu i början känner jag för nu iaf men ja får känna mig för om jag är redo, annars kanske jag sjukskriver mig och då får ja ringa min läkare om jag inte är redo att jobba, men annars har dagen bara varit bra och E sov bara 1 timme på hela dagen och kvällen har det varit väldigt full fart för henne för farmor har varit här på besök och det jämt väldigt kul när hon kommer hälsa på =) och E somna omkring 20:30 ikväll

nä nu ska ja glo på tv


kramar

Av camilla - 3 september 2012 13:29

Nästa måndag dags för inskolning för E, ska bli spännade att få vara med i några timmar i början på 3 dagar å sista dagen ska ja inte vara med då ska ja på möte så passa på att ha det så länge annars om de inte går så får ja åka hemåt =)


nä nu måste ja stänga av datorn för de börja åska nu


kramar

Av camilla - 1 september 2012 20:54

bilder från själva begravningen, blev massor med tårar

                 


Sen efter fikan följde syrran,moster tjej Ejira, bror jimmy och mamma hem till oss och umgås så E lekte med Ejira hela tiden och hon var så snäll hela tiden tyckte ja, hon var vid henne hela tiden och lekte å vakta medans Ejira låg på babygymmet, blev bus med moster Eva med <3

E ville hjälpa ge flaskan å mata henne å gav massor med kramar till henne med <3 Stor kusin kärlek


                             


Älskad Från Första Stund, Njuter mina dagar som mamma

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Instagram: mammacamilla88

Instagram

Ella 2011-04-21

 

ÄnglaDottern Ida 2012-08-15

  

Den 15:e Agusti 2012 kl 12:44 föddes vår andra efterlägtad älskade dotter Ida stilla, fick aldrig känna hur livet var utanför denna värld

Hon vägde 3726 gram och var 53 cm lång, hon var så perfekt och fin liten flicka och väldigt lik sin stora syster Ella och strax efter fick vi veta att vi hade förlora henne i magen, Otrolig saknad, älskad och vi kommer alltid minnas dig <3

Isac 2013-11-13

 

Emilia 2015-08-20

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards