Alla inlägg den 12 februari 2012

Av camilla - 12 februari 2012 18:50

Morgon var som vanlig och E mådde jätte bra och åt välling på morgon, sen lyckades E öppna dörren in till sovrummet och väckte en nyvaken mamma, och tomas märkte inte ens att hon kom in till mig hehe, busunge

sen när klev jag upp och gjorde frukost och så plötsligt spydde E en liten svett och gjorde väl inget tänkte jag, sen gjorde vi ordning henne att sova ute i vagnen kl 08:30, och jag satt i datorn och tomas gick la sig, sen omkring 10 gick jag kolla E ute i vagnen, så såg jag att hon var klarvaken och då märkte jag att hon hade spytt ner sig i hela vagnen, fick ropa på tomas så han fick hjälpa mig och hela vagnen blev spy ned och en flicka med spya oxå, göra ren henne och sen byta om, jobbigt att tjejen har åkt på magsjuka, var ingen ide att mata henne för att hon spydde ut det ändå allt när hon rörde på sig, inte lättaste har henne stilla i flera minuter, det som lyckades att hon inte skulle spy var att hon sitta still, inte det lättaste med en tjej som vill alltid rör på sig

Runt 12 fick hon sova ute i vagnen igen så vi hållde koll på henne hela tiden på henne, och hon sov bort hela dagen iaf, hon vakna 15 och då försöka jag att hon skulle få i sig mat och det gick i några skedar och inget mer, så klart efter några minuter så spyr hon upp allt igen, hemsk för henne tycker jag, sen gjorde hon bajsblöja som inte lukta gott som vara som bara vatten, ush  

Så då ringde man mamma/mormor fråga om hon hade ngt tips mot magsjuka, jodå de hade hon att köpa cocacola att skaka av kolsyran och det fick hon nu till kvällen och får se om hon blir bättre imorgon, hon har inte fått i sig mkt idag så hoppas hon blir bättre, hon somna för ikväll förre 19 och vi får hålla koll på henne så hon inte spyr i sängen sin inatt


Håller tummar imorgon för tjejen vår blir bättre


Älskad Från Första Stund, Njuter mina dagar som mamma

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11 12
13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28 29
<<< Februari 2012 >>>

Instagram: mammacamilla88

Instagram

Ella 2011-04-21

 

ÄnglaDottern Ida 2012-08-15

  

Den 15:e Agusti 2012 kl 12:44 föddes vår andra efterlägtad älskade dotter Ida stilla, fick aldrig känna hur livet var utanför denna värld

Hon vägde 3726 gram och var 53 cm lång, hon var så perfekt och fin liten flicka och väldigt lik sin stora syster Ella och strax efter fick vi veta att vi hade förlora henne i magen, Otrolig saknad, älskad och vi kommer alltid minnas dig <3

Isac 2013-11-13

 

Emilia 2015-08-20

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards