Alla inlägg den 14 februari 2012

Av camilla - 14 februari 2012 20:40

denna gång behöver jag verkligen klippa av mig all hår, så jag har kolla igenom några frisyr som man skulle vilja klippa mig!


Jag ska in på dropin nån stans imorgon se om man kan få klippa sig i bra pris


svårt val, men tror att jag behöver klippa av mig jätte kort för håret är så sliten blir säkert


Vilken tror man passar bästa i =)


 

 

    

Av camilla - 14 februari 2012 20:01

Tomas åkte in till stan på ärende, mm va kan det vara hehe =) E vakna ommkring kl 9:30 när tomas gick presic ut för dörren, då fick man vara ensam med tjejen :) och sen runt 10 testa ja ge henne gröt men det ville hon inte alls ha, då fick hon vatten ist, sen börja jag skala  potatis och morot och koka tills med var mjuka, då fick hon det ist, och det var mkt godare att äta hehe, men hon får små mängder så länge ist i början, då får hon 3-5 skedar så länge, sen får hon igen efter 30-45 min och ger jag samma pure eller den andra, och hon har fått mer och mer matlust och vill ha mer men tycker de räcker så länge annars kommer hon bara spy mera så tar det lugnt i början så kanske man kan börja ge henne som vanlig på torsdag, och hon har fått majsvälling men den är inte lika god som den andra, och henne bajs börja bli mkt bättre form, då kom tomas hem runt 13 och då får man en fin alla hjärtans paket, och fick man en hjärtformad klocka och ett hjärta halsband =) så fin från mina fina sambo

E blev glad och sken upp av glälje när hon såg tomas komma hem, och kvällen var bara lugn och fin, E var jätte piggare med att leka och busa med en, och då fick hon majsvälling innan hon fick sova, och sen sa man gonatt och nu sover hon för 1,5 timme tillbacka :) go tjejen sover som stock i sängen sin



kramar


Av camilla - 14 februari 2012 08:23

E såg bra ut hela morgon, så hon vakna efter sin förmiddagstur omkring 9:30, sov bara 1,5 timme ocg bruka sova 2-2,5 timme, kl 10 testa vi ge E gröt och det gick inte alls ge henne och då börja hon spy av flöder igen, jobbigt som jag trodde att hon mådde bättre =(

sen gav ja upp och gick in till byn på apoteken köpte värskeersättning, och får se om det blir bättre, och hon har druckit väldigt mkt på hela dagen iaf nästan 2,5 dl, får se om hon har blivit bättre i magen, annars är hon pigg på dagarna, ringde bvc och tog i 5 timmar innan hon hörde av sig, hon tyckte att man ska ge stoppande mat till henne som majsvälling,morot,banan och mkt vatten, och vi försöker ge henne banan men det vill hon inte alls ha iaf, ingen alls matlust tjejen på hela dagen men det man får i henne är välling och yoghurt iaf, sen somna hon för kvällen förre 19, hon är väldigt trött på kvällen och sover hela natten =) sover bort all virus


Tisdag  Alla hjärtans dag


imorse vakna E kl 06:30 och pigg och glad tjej som vakna iaf, hon fick välling och byta om och borsta tänderna, och sen massa bus och när man klär på henne overallen så börja hon bajsa och så typist när man har klät på henne, och bajs börja komma tillbacka lite i bra form hehe, sen somna hon ute i vagnen och tog sin tid att hon somna i vagnen, efter hon har vaknat ska jag försöka ge gröt och se om hon får behålla den, hoppas hon har bättre matlust idag, håller tummarna



ha en trevlig och kärleksfull dag på Alla hjärtans dag


Älskad Från Första Stund, Njuter mina dagar som mamma

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11 12
13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28 29
<<< Februari 2012 >>>

Instagram: mammacamilla88

Instagram

Ella 2011-04-21

 

ÄnglaDottern Ida 2012-08-15

  

Den 15:e Agusti 2012 kl 12:44 föddes vår andra efterlägtad älskade dotter Ida stilla, fick aldrig känna hur livet var utanför denna värld

Hon vägde 3726 gram och var 53 cm lång, hon var så perfekt och fin liten flicka och väldigt lik sin stora syster Ella och strax efter fick vi veta att vi hade förlora henne i magen, Otrolig saknad, älskad och vi kommer alltid minnas dig <3

Isac 2013-11-13

 

Emilia 2015-08-20

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards