Alla inlägg den 14 maj 2012

Av camilla - 14 maj 2012 13:06

ny måndag och ny vecka :)


Nu funkar de ladda upp bilder, får några bilder från igår när E lekte vid natthimlen med massa kuddar! hemsk blåmärke som börja läka för tjejen som syns väl...

       


Söndag dagen var det fin väder ute men lite blåst, ja fick svomorgon till 8:30, och E har varit lite grinig hela dagen, för hennes 12 tand är på g upp nu och 4:e kindtanden oxå, då kan man förstå varför hon dregglar som en tok i några veckor så tillslut så ploppa den fram, hon har inte haft lust att dricka välling på morgon för att de är varmt, ush tycker hon men hon drick iaf lite grann, hon äter jätte bra annars oxå även om maten är varm :) vid 10 drog vi mot lekparken så hon fick leka lite, vi var där ca 45 min, då var det dags för lunch för henne och sen fteråt är det dags att sova för henne, hon somna på en gång när man lägger henne i ute i vagnen, då sov hon till kl 14, och då var de dags för mellis, sen massa lek och bus hela kvällen. hon sa Tack för första gången och sa så här takk och hon kan säga Hejhej oxå :) hon är jätte söt när tomas kommer in för dörren så säger hon hejhej :)

Hon är verklig duktigt tjej :) Nu på kvällen så somna hon förre 20 :)

Jag gick la mig kl 21:30 och ja trodde jag var trött men så var det inte för ville inte alls kliva upp igen men så ska man försöka sluta tänka så mkt hehe, men så när ja slumra till så hör man E gnäller till lite, då vaknar jag ju menmen tror ja ska byta sida så tomas får sova vid henne ist, ja kan inte abobuslut inte sova vid henne för att kan inte sluta titta på henne och så fort hon rör sig så tittar jag,  så fort vi har köpt väx/junor säng till henne så ska hon få sova sitt eget sovrum och så får vi lista ut hur vi ska kunna så hon kan somna för sig själv, men det kommer vara svårt nu när hon har varit så länge med henne i samma rum, men vi får skaffa oss en madrass i hennes rum och så får vi ligga där tills hon har somnat till :) vi hittar säkert en löstning


och måndag imorse vakna E kl 04 tror ja, för had eingen telefon vid mig så kunde kolla, men kolla på henne om hon skulle somna om, men hon tog stegen över mig och la sig mellan mig å tomas och hon somna om då sov hon enda till kl 06:30, ja kännde att jag var ganska utvilad ändå även ja sov dåligt inatt, sov kanske skönt ändå i djupsömn :P


imorgon dags för Mvc kontroll :) Blir borta hela dagen och ska träffa en vän innan på fika och vara på stan och kika omkring

Tomas kommer ha E hela dagen för sig själv, kommer in hem förrs kl 17

Nä dags att göra ngt annat, E vaknar säkert snart oxå på sin sovtid :)


kramar


Älskad Från Första Stund, Njuter mina dagar som mamma

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7
8 9 10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25 26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2012 >>>

Instagram: mammacamilla88

Instagram

Ella 2011-04-21

 

ÄnglaDottern Ida 2012-08-15

  

Den 15:e Agusti 2012 kl 12:44 föddes vår andra efterlägtad älskade dotter Ida stilla, fick aldrig känna hur livet var utanför denna värld

Hon vägde 3726 gram och var 53 cm lång, hon var så perfekt och fin liten flicka och väldigt lik sin stora syster Ella och strax efter fick vi veta att vi hade förlora henne i magen, Otrolig saknad, älskad och vi kommer alltid minnas dig <3

Isac 2013-11-13

 

Emilia 2015-08-20

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards