Alla inlägg den 8 oktober 2011

Av camilla - 8 oktober 2011 20:52

Igår somna E kl 19, Hon hade redan vaknat 2 gånger innan vi la oss igår kväll, men sen när vi gick la oss vid 23, Så tomas skulle ta natten om E vaknade, Jo de gjorde hon 1,5 timme varje gång denna natt igen, tomas var rikigt trött efter natten, så hon vakna vid 05 då tog ja henne till våran säng och då gav jag henne ersättning och då somna hon om, då vakna vi inte förrs kl 06:45, de var skönt för tomas fick sova lite innan han skulle kliva upp med henne igen, då klev tomas upp med henne så fick jag sova till nästan till 09, de var skkönt för mig att få sova ut annars är det för svårt för mig att somna om jag redan vaken men de gick bra denna gång iaf, E var mkt bättre med förkylning idag så vi tänkte åka in till stora stan hudiksvall och handla till maten idag och lite grejer till E, Köpte 6 månader gröt och majsvälling för E har börja vägra ätit 5 månaders gröten så vi tänkte testa den om det inte funkar längre med 5 månaders gröten och hon gör kräkningar och ibland så spyr hon upp det för hon inte vill ha mer, men tänkte vi se hur natten blir annars börja vi med välling/ersättning så hon få sova lite bättre på natten, men de får vi se annars väntar ja med välling tills hon är 6 månader, Sen fick vi vänta 2 timmar tills nästa buss hemåt, då var man hemma och bara tog det lugnt. Det blev tacos till middag, sen har kvällen bara varit massa gnäll för E, tror att de den fina tanden som är på g uppåt, och säkert den andra tanden på g för jag ser att den börja bli svullen och röd så den kommer väl spricka upp den med, Hoppas den kan oxå komma upp snart oxå =) Ikväll gick läggning för E gick bra för hon höll på somna på mig, så ja ner henne innan hon somna hos mig, hon måste få veta vart hon ligger och sover innnan hon somna in,


Se om detta läggning inatt blir bättre gjorde lite annulunda för inatt, ja har en nattlampa vid hennes säng vid vägen så se om de är därför att hon skriker för hon är lite mörkrädd, sen som vanlig radion på och förut en lavalampa på oxå men den har jag släkt för inatt och se om de blir bättre med nattlampan ist

tomas ska upp inatt oxå om hon vaknar, babyvakt på


go kväll


kramar


Här kan man se hennes tand på väg upp

 


Älskad Från Första Stund, Njuter mina dagar som mamma

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Instagram: mammacamilla88

Instagram

Ella 2011-04-21

 

ÄnglaDottern Ida 2012-08-15

  

Den 15:e Agusti 2012 kl 12:44 föddes vår andra efterlägtad älskade dotter Ida stilla, fick aldrig känna hur livet var utanför denna värld

Hon vägde 3726 gram och var 53 cm lång, hon var så perfekt och fin liten flicka och väldigt lik sin stora syster Ella och strax efter fick vi veta att vi hade förlora henne i magen, Otrolig saknad, älskad och vi kommer alltid minnas dig <3

Isac 2013-11-13

 

Emilia 2015-08-20

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards