Alla inlägg den 18 oktober 2011

Av camilla - 18 oktober 2011 19:19

Inatt sov hela natten, men vakna tidigt kl 06, så då var det bara kliva upp, orka inte lägga henne i vår säng även om hon inte kommer sova som vanligt när hon ligger där, då kolla på barnkanalen till kl 07 och då var det dags för E att äta gröt och denna gång gick det mycket bättre, men så klart gör hon kräkningar och spyr nästan upp allt igen jobbigt, efteråt gav ja ersättning, ja tror ska kköpa en annan gröt att testa om hon tycker om så man kan variera gröt som hon gillar och inte gillar, sen somna hon kl 08 ute i vagnen, sen börja kl närmare sig kl 09 och då var de dags att göra sig ordningar innan bussen gick kl 09:33, Då gick man till busshållplasten så man är där så när bussen går, tomas var med och hjälpte mig upp i bussen och så klart är det en högbuss, så jobbigt. Då kom man dit och prata massor, sen kom bvc tanten kl 10:20 typ denna gång skulle vi prata om olycksfall och allt om sjukdomar, Det var väldigt intressant iaf, ja satt still och lyssna som en tok känndes det som hehe, Sen fick E ersättning för hade inte ätit på 4 timmar, och sen massa prata och massa bus med ungarna =)

då var de dags att göra sig klar vid 12 då gick alla mammor, Jag gick till Hemköp och handla lite och då träffa man Ellas farmor och ståg prata med henne lite men var tvungen dra trät snabbt så jag hann med buss som gick 12:35, Va jobbig denna gång så klart är det en högbuss igen och busschaffören hjälpte mig upp, då var man hemma vid 13, E sov fortfarande när jag kom hem såå jag lät hon sova, Hon sov till 13:30 och kl 14 fick hon sin luchpure blir lite annulunda tider när jag är till mammagrupp då får ja ge när jag kommer hem, sen tog tomas E in till byn och handla medans jag satt hemma tog de lugnt, När han kom hem så sov E, då fortsatt hon sova ända till kl 17:30, då efteråt så gav ja gröt men hon var inte alls sugen ikväll att äta, så då vet ja inte va jag ska ge när hon fortsätter så här, fundera om ja ska köpa ny, eller nått annat, Nu ska E få välling innan de är läggdags för henne, Hon är fortfarrande vaken kommer säkert vara vaken ända till 20,  men börja blir lite smått trött redan nu men man blir säker lurad som igårkväll då såg hon trött ut men ändå inte tillräckligt, rikigt busunge att luras så där


kramar

Av camilla - 18 oktober 2011 06:08

   

 

Älskad Från Första Stund, Njuter mina dagar som mamma

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Instagram: mammacamilla88

Instagram

Ella 2011-04-21

 

ÄnglaDottern Ida 2012-08-15

  

Den 15:e Agusti 2012 kl 12:44 föddes vår andra efterlägtad älskade dotter Ida stilla, fick aldrig känna hur livet var utanför denna värld

Hon vägde 3726 gram och var 53 cm lång, hon var så perfekt och fin liten flicka och väldigt lik sin stora syster Ella och strax efter fick vi veta att vi hade förlora henne i magen, Otrolig saknad, älskad och vi kommer alltid minnas dig <3

Isac 2013-11-13

 

Emilia 2015-08-20

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards