Alla inlägg den 20 oktober 2011

Av camilla - 20 oktober 2011 20:32

Vid 00 vakna E av skrik som man inte kunde trösta henne, men till slut la jag ner henne på mage och massera hennes ben och rygg så hon lugnar sig och så somna hon tillslut iaf =) Sen vakna hon igen omkring 05 och då gav jag nappen och var vaken förre henne för jag orka inte somna om igen för jag var för pigg, då klev upp och då vakna hon när hon hör mig hålla på omkring kl 6:15 kom hon upp, blev barntv sen bruka hon vara vaken 1 timme innan hon vill äta gröt, så kl 8 fick hon det, sen somna hon ute i vagnen efter gröten för hon var så trött efter det, hon somna på en gång, jag tog en frukost så fort hon somna så ja får mat i mig, Hon sov 2 timmar så hon vakna kl 10, sen var det massa bus och som vanlig vill hon bara sitta, när hon ramlar så lika igen, busunge riktig lätråad och bara siter leker med sin leksaker, Hon fick lunch av köttfärssås av hemlagat, sen fick hon ersättning efteråt, sen tog hon tupplur igen vid 12, då gick vi in till coop handla lite mat åt E, köpte några burkar barnmat och frukpure bär som jag ska göra nån dag, E får både hemlagat och burk när hon äter lunch och middagmål som jag har börjat med, tycker hon är mkt gladera när jag ger mat på middagstid och hon bara göra sig omkring och går mkt engeri. Så hon sov i 2 timmar igen så hon vakna kl 13:30, då var det dags för mellanmål kl 14 och det blev mosad banan med mango. det var mummsig säger hon, Sen var det dags för hos att göra middag kl 15 blev champijonsoppa och E fick sin middagsmat smak av skinka i burk kl 16 men ska oxå börja äta vid tiden då oxå så hon slipper äta själv, så då tog hon en sovtur igen i ca 2 timmar, då vakna hon 17:30, rikigt sovtutta man har hemma här, hon kan sova 3 gånger om dagen, förmiddag, mitten av dagen och eftermiddag, ja då byte man om på E till pyjamas som vanlig tid även att hon inte får gröt på kvällen längre, sen fick hon välling kl 19 och hon dricker inte upp det tror hon inte gillar det längre, då gav ja ersättning ist och då drack hon upp det,

hon gillar mer ersättning än välling, kasnken ska köpa en annan eller fortsätta med ersättning ist att ge välling får se va man bestämmer, Ja la ner henne i sängen och hon somna på en gång utan skrik eller nått =)


kramar

Av camilla - 20 oktober 2011 09:59

Har någon tips för Mellanmål och dessert som är bra ge 6 månader ?


slipper bara ge frukpure som är så tråkigt att ge varje dag


hoppas man får nån kommertarer för tips =)



hej svejs


Älskad Från Första Stund, Njuter mina dagar som mamma

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Instagram: mammacamilla88

Instagram

Ella 2011-04-21

 

ÄnglaDottern Ida 2012-08-15

  

Den 15:e Agusti 2012 kl 12:44 föddes vår andra efterlägtad älskade dotter Ida stilla, fick aldrig känna hur livet var utanför denna värld

Hon vägde 3726 gram och var 53 cm lång, hon var så perfekt och fin liten flicka och väldigt lik sin stora syster Ella och strax efter fick vi veta att vi hade förlora henne i magen, Otrolig saknad, älskad och vi kommer alltid minnas dig <3

Isac 2013-11-13

 

Emilia 2015-08-20

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards