Alla inlägg den 10 oktober 2011

Av camilla - 10 oktober 2011 17:54

imorse vakna E kl 06, nu har hon vaknat som vanlig i 2 dagar :) Man får se om ddet håller längre framöver, hon fick sin gröt vid efter 07 och så klart vill hon inte äta upp och gör kräkningar, för tomas har haft henne hela helgen så hon är väl van att han matar henne men då gav ja ersättning ist men då drack hon inte upp heller, drack väl omkring 100 ml bara, lite tråkigtt för mig innombords, men ja får börja bli van, men han förkylning har bärja blivit ganska bra så han får börja jobba som vanligt, men idag var han på jobbet iaf om han inte mådde så bra, imorgon kanksne han är bättre, vid 08 var de dags för E vilja sova då la ja ner henne i vagnen somna på en gång, den kl 09:20 gick jag till tågstation att åka till söderhamn att träffa en ny vän som heter maria som bor där, ja var inne vid 10:01,  vi skulle träffas kl 11 så jag fick hitta ngt annat medans, men då gick ja å E till mcdolnas och så fick jag mata henne men så klart ville hon inte ha så var ingen ide ge henne då, förstår inte varför hon inte vill ha, hon hade inte ätit sen kl 07, Ja tror att hon inte nå matlust för  det är väl denna dumma tanden som på g, men så gick jag till centrum och vänta tills hon kommit, sen skrev hon att ja skulle gå till bibblan och dit hitta jag iaf :P

då kom hon omkring 11 och då gick vi till ett cafe vid bibblan så ja fick mata E och gick ganska bra att dricka denna gång men de var jobbigt ändå att hon inte ville äta ngt, hon ska alltid gnälla om man ger henne om är förtrött så klart var hon det när ja gav henne, sen gick vi till cafehouse och tog en fika och prata massor och E sov i vagnen då, sen blev kl för mkt för ja skulle gå till tåget hemåt kl 12:48, då kom man hemma vid 13:30 och sen tog man en promnad in till byn och handla lite så E fick sova lite men så klart gör hon en powernaps på 15 min så hon vakna när man var inne och handla, sen när man kom hem så fick E sin matpure, Sen var de massa bus och lek :) Hon gör massor magplaskar när hon ska försöka krypa och råka hon slå sin näsa en gång, Runt 17 var E redan övertrött så vi byte om till pyjamas för henne och hon somna tididigt ikväll kl 17:40 och vi kan inte låta henne vara vaken en timme till för hon var för trött att vara vaken, hon somna nästan hela tiden på min famn, Ja gav henne ersättning innan jag la ner henne i sängen så nu sover hon som stock.


go kväll


kramar


Älskad Från Första Stund, Njuter mina dagar som mamma

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Instagram: mammacamilla88

Instagram

Ella 2011-04-21

 

ÄnglaDottern Ida 2012-08-15

  

Den 15:e Agusti 2012 kl 12:44 föddes vår andra efterlägtad älskade dotter Ida stilla, fick aldrig känna hur livet var utanför denna värld

Hon vägde 3726 gram och var 53 cm lång, hon var så perfekt och fin liten flicka och väldigt lik sin stora syster Ella och strax efter fick vi veta att vi hade förlora henne i magen, Otrolig saknad, älskad och vi kommer alltid minnas dig <3

Isac 2013-11-13

 

Emilia 2015-08-20

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards